Pagrindinis puslapis Reklama Maisto kokybė restorane: ar ji tikrai svarbiausia?

Maisto kokybė restorane: ar ji tikrai svarbiausia?

Maisto kokybė restorane: ar ji tikrai svarbiausia?

Mūsų šeima turėjo tradiciją – kiekvieną sekmadienį kartu pietauti pasirinktame restorane. Vykdavo balsavimas – kur pageidautume valgyti. Šis procesas būdavo itin trumpas ir greitas – mes labai greitai apsispręsdavome, kur norime valgyti. Dėl to niekada nekildavo nesutarimų. Nesvarbu, kiek laiko praleisdavome bandydami ieškoti patrauklių vietų, atsidurdavome ten pat, tame pačiame restorane. Vykome ten, nes žinojome, ko tikėtis: nuostabi atmosfera, malonus aptarnavimas ir svarbiausia – sotus ir skanus maistas iš šviežių ingredientų.

Po kurio laiko mūsų mėgstamo restorano šeimininkai pasikeitė. Pokyčiai restorane buvo akivaizdūs: triukšminga aplinka, mažai dėmesio svečiams iš aptarnaujančiojo personalo, prie kitų staliukų sėdinčių asmenų pokalbiai buvo girdimi geriau, nei savo, o meniu tapo visai kitoks, nebeliko mūsų mėgstamiausių patiekalų. Atrodė, kad restorane staiga pradėjo trūkti darbuotojų, maisto patiekimas užtrukdavo labai ilgai, o pats maistas neretai būdavo šaltas. Vieną kartą, savo patiekalų sulaukę po daugiau nei valandos, nusprendėme čia nebeiti. Ir taip mūsų mėgstamiausias restoranas virto vieta, kurios pradėjome vengti.

Tokia patirtis labai aiškiai atskleidžia, kad restorano maisto kokybė ir aptarnavimo profesionalumas gali žymiai paveikti restorano populiarumą.

Kas svarbiau – maisto kokybė ar aptarnavimas?

Tai klausimas, į kurį negalima atsakyti vienareikšmiškai. Reikia atsižvelgti į daugelį veiksnių. Kas yra svarbiau, gali priklausyti nuo restoranų specifikos, nuo restorano vietos, svečių poreikių ir kitų aspektų.

Neseniai internete atlikta nedidelė apklausa atskleidė, kad 68 proc. respondentų pirmenybę teikia maisto kokybei, o ne aptarnavimui. Tai reiškia, kad vartotojams patiekalų ir jiems naudojamų ingredientų kokybė yra daug svarbesnė. Tokiems restorano svečiams, kurie prioritetą teikia maisto kokybei, svarbu patiekalo išvaizda, pateikimas, tekstūra ir skonis. Labai svarbi ir patirtis – kokias emocijas sukelia pirmas patiekalo kąsnis.

Kodėl svarbu maisto kokybė?

Maisto kokybė yra svarbi, nes tai yra pagrindinė restorano parduodama prekė. Valgymo procesas čia irgi nemažiau svarbus. Juk niekas nenori leisti pinigų ir švaistyti laiko restoranui, kuris siūlo nekokybišką maistą arba tokius patiekalus, kuriuos nesunku patiems pasigaminti namuose. Tad maisto kokybė – stipriausias veiksnys, pagal kurį klientai gali vertinti restoraną. Prasto, neskanaus ar nekokybiško maisto tiekimas restorane – lengviausias kelias sumažinti restorano populiarumą.

Svečiai tikrai moka atskirti kokybiškus ingredientus nuo pigių ir nekokybiškų ingredientų. Be to, jie prisimins savo pojūčius, kaip jautėsi valgydami ir jau pavalgę. Ar jie išvyko jausdamiesi sotūs ir patenkinti? O gal persivalgę ir ne itin laimingi? Be jokios abejonės, svečiai ilgai atsimins nemalonią patirtį, kurią patyrė restorane. Tad norint, kad klientai sugrįžtų ir rekomenduotų restorane apsilankyti kitiems, būtina kreipti dėmesį į patiekalus ir jų kokybę.

„Vanille Lounge“ – restoranas, kuriam itin svarbi maisto kokybė

Vilniaus centre įsikūręs restoranas „Vanille Lounge“ yra orientuotas tiek į jaukią aplinką, tiek į profesionalų aptarnavimą. Bet didžiausias dėmesys čia skiriamas patiekalams – naudojamų ingredientų kokybei. Tai užtikrinti padeda patikimi maisto tiekėjai, tiekiantys restoranui šviežius ir aukštos kokybės produktus. Patyrę virtuvės šefai patiekalus kuria tik iš šviežių ir natūralių produktų.

„Vanille Lounge“ restorane nesistengiama į meniu įtraukti kuo daugiau skirtingų šalių virtuvių patiekalų. Čia dėmesys sutelkiamas į keletą patiekalų ir jų gaminimo būdus. Laikomasi principo –  kuo atsakingiau kurti meniu, kuo labiau orientuotis į kelis pagrindinius patiekalus ir stengtis patiekti šviežią, natūraliai gamintą maistą, naudojant sezonui būdingus ingredientus. „Vanille Lounge“ netiekia šaldytos produkcijos patiekalų. Restorano valgiaraštyje: restorane kepti kepiniai, šviežios salotos, ypatingo skonio užkandžiai ir abejingų nepaliekantys kepsniai, pavyzdžiu, šlapio brandinimo jautienos išpjova, škotiška lašiša ar jaučio žandas. Bet kokiam patiekalui pagaminti naudojamos įvairios žolelės ir prieskoniai, maistui suteikiantys išskirtinumo.

Restorano virtuvės patiekalai pritaikyti šiuolaikiniam svečiui – siūlomi klasikinės europietiškos virtuvės patiekalai, patobulinti lietuviškomis tradicijomis. Ypatingas dėmesys sezoniškumui ir naudojamų ingredientų kokybei nulėmė, kad šiame restorane skaniai pavalgyti gali net ir labai išrankūs svečiai.

Norite ir jūs skanių pusryčių, sočių pietų, o gal jaukios ir išskirtiniais skoniais praturtintos vakarienės? Apsilankykite restorane „Vanille Lounge“. Tik neužmirškite iš anksto rezervuoti staliuko. O jei norite labiau pasidomėti šiuo restoranu, apsilankykite „Vanille Lounge“ interneto svetainėje – https://vanillelounge.lt/.

PR

Naujienos iš interneto