Pagrindinis puslapis Reklama Kokie yra naudojimosi Google Ads reklama privalumai

Kokie yra naudojimosi Google Ads reklama privalumai

Kokie yra naudojimosi Google Ads reklama privalumai

Skaitmeninės rinkodaros priemonės šiandien labai reikšmingai pakoregavo tai, kaip verslas pasiekia savo tikslinę auditoriją, kokiomis priemonėmis padidina konversijas, kaip didina savo prekės ženklo žinomumą ir kaip išmatuoja reklamos efektyvumą. Ir tokie pokyčiai labai tiesiogiai susiję būtent su Google Ads reklama, kuri šiandien yra pati populiariausia skaitmeninės rinkodaros priemonė. Todėl naudinga susipažinti su pagrindiniais naudojimosi Google Ads reklama privalumais.

Didesnis konkurencinis pranašumas

Jei jūsų tikslinė auditorija internetinėje paieškos sistemoje negali rasti jūsų svetainės, ji greičiausiai ir nepirks iš jūsų įmonės. Štai kodėl daugelis įmonių šiomis dienomis naudojasi Google Ads reklama. Jos žino, kad ši galinga reklamos platforma suteikia galimybę sumokėti už tai, jog pagal pasirinktus raktažodžius jų tinklalapiai ar el. parduotuvės pakiltų į paieškos rezultatų puslapių viršų.

Tai gali būti vertinga siekiant didinti prekės ženklo žinomumą ir ypač dažnai taikoma el. parduotuvėms, kurios gali pasirinkti raktinius žodžius, susijusius su jų turimais produktais, ir naudoti tai kaip nuolatinį potencialių klientų ir pardavimų šaltinį. El. parduotuvės netgi gali naudoti Google Shopping reklaminius skelbimus, kad pasiektų vartotojus, kurie jau nori pirkti. Taigi, visa tai padeda reikšmingai padidinti konkurencinį pranašumą – ypač, kai rinkoje vyrauja tokia didelė konkurencija.

Didesnis prekės ženklo matomumas

Dar vienas svarbus Google Ads reklamos privalumas yra tas, kad galite pasinaudoti didžiule auditorija. Kai įmonė tik pradeda vykdyti savo veiklą, vienas didžiausių pradinių iššūkių yra prekės ženklo žinomumas.

Anksčiau prekės ženklo kūrimas buvo ilgas ir lėtas procesas, reikalaujantis laiko, pinigų ir didelio atkaklumo. Tuo tarpu šiais laikais kiekvienas gali sukurti verslą, jei geba pasitelkti Google Ads, Facebook reklamą ir kitas panašias skaitmeninės rinkodaros priemones. Ir tai yra labai gera žinia sumaniems rinkodaros specialistams, nes visa tai išlygina žaidimo sąlygas. Nesvarbu, ar esate tarptautinis prekės ženklas, ar vietinė įmonė, turite prieigą prie to paties potencialių klientų rato.

Mažesnės įmonės, kurios neturi prabangos samdyti visą darbo dieną dirbančio reklamos specialisto, taip pat gali ieškoti Google Ads reklamos administravimo paslaugų teikėjų.

Google Ads reklama greitesnė nei SEO

Tiesą sakant, tai greičiausiai yra vienas didžiausių privalumų, kuriais pasižymi Google Ads reklama. Turbūt kiekvienas esate girdėję apie SEO ir jo didžiulę svarbą, tačiau norint pasiekti apčiuopiamus rezultatus, tenka skirti daug laiko, pastangų ir investicijų. Be to, SEO taikymo atveju niekuomet negalite būti tikri, kokį rezultatą jums galiausiai pavyks pasiekti.

Tuo tarpu Google Ads reklama yra PPC tipo rinkodaros priemonė, kuri padeda norimą tikslą pasiekti akimirksniu. Tai reiškia, kad tokiu atveju nebetenka ilgai ir nuobodžiai laukti, kol jūsų tinklalapis ar el. parduotuvė atsidurs tarp pirmųjų paieškos sistemos pateikiamų rezultatų. Juolab, kad Google Ads reklamos skelbimai yra rodomi aukščiausiai – aukščiau nei organiniai paieškos sistemos rezultatai.

Tinkamu metu galima pasiekti reikiamus žmones

Sėkmingas rinkodaros priemonių taikymas yra neatsiejamas nuo reikiamų žmonių pasiekimo tinkamu metu. Pasitelkus Google Ads reklamą, galima lengvai koreguoti reklamos rodymo laiką ir kartu nusitaikyti į tikslinę auditoriją – būtent tuos vartotojus, kuriems gali būti aktualios jūsų siūlomos prekės ar paslaugos. Visa tai padeda reikšmingai padidinti konversijos rodiklius.

Galima pasinaudoti remarketingu

Remarketingas yra dar viena šiuolaikinė skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuri padeda susigrąžinti prarastus potencialius klientus. Tai reiškia, kad remarketingo pagalba jūs galite pasiekti vartotojus, kurie paliko jūsų tinklalapį ar el. parduotuvę neatlikę jūsų norimų veiksmų, kartu juos susigrąžinant ir paskatinant veikti, pvz., užbaigti pirkimo procesą.

Lengvai įvertinamas efektyvumas

Dauguma skaitmeninės rinkodaros aspektų yra visiškai išmatuojami. Ir tai ypač aktualu, kai kalbama apie Google Ads reklamą. Jos naudojimo atveju Google Analytics įrankis ir kitos rezultatų stebėjimo bei matavimo priemonės padeda labai nuodugniai stebėti reklaminių kampanijų rezultatus ir analizuoti gautus duomenis. Visa tai padeda pagerinti Google Ads reklamos rezultatus ir padidinti pardavimus bei žinomumą.

PR

Naujienos iš interneto