Kaip pasirinkti tinkamus raktažodžius savo svetainės turiniui?

Kaip pasirinkti tinkamus raktažodžius savo svetainės turiniui?

Turbūt kiekvienas verslininkas nori, kad jo interneto svetainė užimtų kuo aukštesnę vietą paieškos rezultatuose. Tai ypač svarbu siekiant sulaukti didesnio lankytojų srauto ir generuoti didesnes pajamas.

Vienas pagrindinių uždavinių šiuo atveju yra tinkamų raktažodžių pasirinkimas. Vis dar nežinote, kaip tai padaryti? Tuomet esame jums paruošę vertingų patarimų, kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius ir sukurti puikų svetainės turinį.

Sutelkite dėmesį į savo produktus ir paslaugas

Akivaizdu, kad svetainės turinyje esantys raktiniai žodžiai turėtų būti susiję su jūsų produktais ir (ar) paslaugomis. Priešingu atveju nėra prasmės šių naudoti, juk jūsų tikslas – pritraukti potencialius klientus. Pasirinktais raktiniais žodžiais turėtumėte atskleisti savo pasiūlymą ir pabrėžti jo ypatybes. Pavyzdžiui, jeigu užsiimate elektronine baldų prekyba, jums tikriausiai bus aktualūs tokie raktažodžiai kaip „kokybiški baldai internetu“, „svetainės / miegamojo / virtuvės baldai“ ir panašiai. Taigi, nepriklausomai nuo verslo srities, visuomet prisiminkite, kad svetainėje naudojami raktažodžiai visų pirma turėtų atspindėti jūsų produktus ar paslaugas.

Nustatykite savo tikslinę auditoriją

Rinkdamiesi tinkamus raktinius žodžius svetainės turiniui, jūs privalote gerai pažinoti savo tikslinę auditoriją. Tokiu būdu bus lengviau suprasti, kokias strategijas naudoti, siekiant patraukti jų dėmesį. Rekomenduojame pradėti nuo tikslinės auditorijos segmentavimo į atitinkamas grupes pagal demografines, geografines, elgesio ir psichologines ypatybes. Kitas žingsnis – apibrėžkite, ko nori jūsų potencialūs klientai, su kokiomis problemomis jie susiduria ir kokių sprendimų ieško. Taip galėsite pasirinkti tikslinės auditorijos užklausas geriausiai atitinkančius raktinius žodžius.

Atsižvelkite į vietą

Jeigu turite fizines parduotuves arba prekių atsiėmimo punktus, rinkdamiesi raktinius žodžius, kuriems optimizuojate svetainę, būtinai atsižvelkite į vietą. Tokiu būdu pritrauksite labai tikslinį klientų srautą. Įsivaizduokite, kad gaminate įvairius desertus ir turite fizinę parduotuvę tam tikrame mieste. Tikėtina, kad didžioji dalis jūsų potencialių klientų bus kažkur netoliese. Taigi norėdami sužinoti, kur gali paskanauti skanių desertų, į naršyklę vesdami raktinį žodį „skaniausi desertai“ paminės ir atitinkamą vietą, pavyzdžiui, Kauną. Todėl tokiu atveju svetainėje būtų tikslinga panaudoti raktažodį „skaniausi desertai Kaune“.

Apsvarstykite ilguosius raktažodžius

Ilgieji raktažodžiai (angl. long-tail keywords) yra sudaryti iš 3–4 žodžių. Jiems galima priskirti ir prieš tai kaip pavyzdžius pateiktus „kokybiški baldai internetu“ bei „skaniausi desertai Kaune“. Tai išties puikus pasirinkimas turintiems nišinę auditoriją. Nors ilgųjų raktažodžių paieškos apimtis yra mažesnė, jie pasižymi ir mažesne konkurencija. Todėl naudojant tokius raktinius žodžius, galima lengviau pagerinti savo svetainės pozicijas paieškos rezultatuose. Be to, tokiu būdu pritraukiama itin tikslinė auditorija. Taigi tikimybė parduoti savo produktą ar paslaugą kur kas didesnė.

Tikimės, kad šie patarimai jums padės lengviau išsirinkti tinkamiausius raktinius žodžius savo svetainei ir pritraukti norimą lankytojų srautą. O jeigu dar tik pradedate įgyvendinti savo internetinį projektą ir norite, kad jis būtų kuo sėkmingesnis, nepamirškite pasirinkti poreikius atitinkančio svetainių talpinimo, kitaip vadinamo hostingo, plano. Tokiu atveju būsite tikri, kad turimų resursų tikrai pakaks. Norimos hostingo paslaugos užsakymą galite atlikti jau dabar – tiesiog spustelėję ant pateiktos nuorodos.

Atsakyti

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus rodomas.