Pagrindinis puslapis Reklama Patarimai startuoliams: kaip būti pastebėtiems internete?

Patarimai startuoliams: kaip būti pastebėtiems internete?

Patarimai startuoliams: kaip būti pastebėtiems internete?

Bet kokio startuolio verslo pradžia gali būti bauginanti, varginanti – netgi tuomet, jei jaučiate, kad turite geriausią produktą atitinkamoje rinkoje ir užtikrintą finansavimą. Situaciją apsunkina ir tai, kad kasmet sukuriama vis daugiau naujų startuolių, kas lemia didesnę konkurenciją. Remiantis statistikos duomenis, per pirmuosius metus 90 proc. startuolių žlunga ir tik 50 proc. pradedančiųjų pasiekia penktuosius metus. Norint būti pastebėtiems internete, kai rinka yra tokia perpildyta, tiesiog būtina išsiskirti. Šiame straipsnyje aptarsime veiksmingus būdus, kaip tai padaryti.

1. Pateikite greitus ir paprastus prekių pristatymo būdus

Kiekviena didesnė įmonė ir dideli prekių ženklai pradėjo nuo kažko, taip pat ir tokie milžinai kaip „Google“, „Amazon“. Pastarasis buvo sukurtas kaip mažas startuolis dar 1994 m., tačiau padarė įspūdingą šuolį ir atsidūrė internetinių mažmenininkų priešakyje. Kaip? Viena iš daugelio jų taikytų strategijų buvo pažadas prekes pristatyti per dvi dienas. Be to, jie netgi žadėjo pristatyti savo produktus per 30 min., naudodami dronus.

Vartotojai mėgsta greitį ir patikimumą, ypač, kai užsisako internetu. Todėl pritaikę tai savo prekių pristatymo strategijai, galite pritraukti potencialius klientus, kuriems svarbūs tokie privalumai.

2. Sukurkite efektyvią turinio rinkodaros strategiją

Vienas iš svarbiausių jūsų svetainės puslapių yra tinklaraštis. Turinys padeda ne tik natūraliai pritraukti srautą į svetainę, bet ir užmegzti ryšį su tiksline auditorija, pelnyti jos pasitikėjimą. Tačiau turinio rinkodara nėra vien tekstų rašymas. Tam, kad ji būtų efektyvi, reikia apgalvoti tiek klientų pritraukimą, tiek SEO reitingus, tiek partnerystės formavimą ir aukštos kokybės atgalinių nuorodų kūrimą.

Dar neturite savo interneto svetainės, tačiau planuojate ją kurti? Tuomet užregistruokite domeną ilgametę patirtį turinčioje ir klientų pasitikėjimą pelniusioje įmonėje vos per kelias akimirkas.

3. Visada stebėkite savo pagrindinius našumo rodiklius (KPI)

Net geriausiai apgalvota rinkodaros kampanija gali žlugti. Jei taip atsitiktų, atrodo, kad tai gali būti pražūtinga, ypač jei investuota daug laiko, energijos ir pinigų. Tačiau labai svarbu nepasiduoti, mokytis iš klaidų ir toliau bandyti naujas, patobulintas idėjas.

Atidžiai stebėdami konkurentus ir jų sėkmes bei nesėkmes, galite sužinoti daug naudingos informacijos apie savo rinką ir nuspręsti, kas jums tinka, o kas ne. Taip pat labai svarbus kampanijų našumo matavimas, sekant tam tikrus KPI. Juos išmatuojant ir veiksmingai reaguojant, galima pasiekti didesnį vartotojų įsitraukimą, prekių ženklo žinomumą ir ilgainiui įgyti daugiau potencialių klientų.

4. Būkite socialiai atsakingi

Šiuolaikinis kultūrinis klimatas „vertina“ socialinę atsakomybę. Daugelis žmonių renkasi pradedančias ir mažas įmones, nes yra pavargę nuo didelių prekių ženklų, kurie dažnai per mažai rūpinasi aplinka, neužtikrina gerų darbo sąlygų, žiauriai elgiasi su gyvūnais ar piktnaudžiauja žmogaus teisėmis besivystančiose šalyse. Tikslinės auditorijos informavimas, kad jūsų startuolis yra socialiai atsakingas ir sąmoningas, gali padėti įgyti pasitikėjimo ir sukurti artimą ryšį su potencialiais klientais.

5. Padidinkite svetainės našumą

Greitumo ir patikimumo amžiuje vartotojai nori ne tik gero pristatymo. Praėjo tie laikai, kai turėjome laukti, kol mūsų kompiuteriai prisijungs prie interneto. Dabar mes tikimės didelio svetainių įkėlimo greičio, todėl net ir menkas vėlavimas gali nuvilti. Remiantis tyrimų duomenimis, vos 1 sekunde vėluojantis puslapio įkėlimas vidutiniškai 7 proc. sumažina vartotojų įsitraukimą. Todėl svetainės greičio optimizavimas gali padėti pagerinti jos našumą ir sumažinti atmetimo rodiklius.

Tai tik keletas būdų, kaip jūsų startuolis gali išsiskirti iš kitų. Pradedant savo verslą būtina sekti rinkos naujienas ir tendencijas, taip pat būti pasiryžusiems mokytis ir augti. Tegul kelionė link aukštumų būna sėkminga!

PR

Naujienos iš interneto