Naudingi patarimai lokaliam optimizavimui paieškos sistemose

Naudingi patarimai lokaliam optimizavimui paieškos sistemose

Vietinis SEO yra vienas geriausių būdų rasti potencialių klientų ir nukreipti tikslinį srautą į savo svetainę. Svetainės optimizavimas vietinei paieškai yra labai tikslingas požiūris į patį SEO. Vietinio SEO atveju daugiausia dėmesio skiriama naudotojams, esantiems jūsų įmonės teritorijoje, o ne visame internete. Tačiau vietinis SEO skirtas ne tik mažmeninės prekybos įmonėms ar restoranams. Daugelis kitų verslų taip pat gali pasinaudoti vietiniu SEO, kad rastų potencialių klientų.

Taigi, koks geriausias būdas jūsų įmonei pradėti dominuoti internete? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte labai daug naudingų vietinio SEO patarimų, kurie padės jums nuosekliai gerinti savo svetainės pozicijas internetinėje paieškoje.

Sukurkite „Google My Business“ paskyrą

Jei esate visiškai nauji vietinio SEO pasaulyje, jūsų „Google My Business“ paskyrą yra vienas svarbiausių dalykų, kurią reikia sukurti ir optimizuoti. „Google My Business“ yra tarsi virtuali parduotuvės vitrina paieškos sistemoje.

Jei nesate sukūrę savo įmonės „Google My Business“, jo patvirtinimas yra puiki pradžia vietiniam SEO optimizuoti. Kai turėsite savo paskyrą, taip pat galėsite siekti patekti į „Google“ vietinių žemėlapių viršų, kuris yra dar viena vietinio SEO sudedamoji dalis.

Optimizuokite GMB, pateikdami tikslią informaciją

Kai jau turite „Google My Business“, kitas svarbus žingsnis – jį optimizuoti ir užtikrinti, kad jame būtų pateikta tiksli informacija, patariama SXVHN interneto svetainėje. „Google My Business“ yra jūsų įmonės pavadinimas, adresas ir telefono numeris. Jei kuri nors iš šios informacijos yra neteisinga, iš tikrųjų prarandate vietinio SEO ir „Google“ žemėlapių pozicijas.

Jei bent viena jūsų verslo informacijos dalis yra neteisinga arba netiksli, žmonės negali rasti jūsų įmonės. Net ir tokios smulkios detalės, kaip darbo laikas, taip pat turėtų būti tikslios. Atlikę internete pateikiamos informacijos auditą ir įsitikinę, kad ji yra tiksli visur, kur jūsų įmonė yra pateikiama, ilgainiui galėsite lengviau pritraukti tikslinius vartotojus iš vietinės paieškos.

Pasitelkite vaizdo įrašų rinkodarą

Dabar, kai tiek daug žmonių kasdien naudojasi tokiomis platformomis kaip „YouTube“, „Facebook“ ir „Instagram“, vaizdo įrašų rinkodara tapo daug perspektyvesnė nei ankstesniais metais. Mažos įmonės gali pasinaudoti šia tendencija vietos reklamai, kurdamos mokamas vaizdo įrašų reklamas per „Facebook“ arba „Google Ads“. Nepamirškite, kad vaizdo įrašų rinkodara taip pat yra populiari SEO paslauga daugumoje skaitmeninės rinkodaros įmonių, todėl galite lengvai gauti vaizdo įrašų turinio, reikalingo jūsų prekės ženklui reklamuoti, neinvestuodami į brangią vaizdo įrašų redagavimo programinę įrangą.

Sukurkite svarbias vietos citatas

Tai nuorodos į jūsų įmonės rekvizitus. Vienas iš vietinių citatų pavyzdžių yra „Google My Business“, tačiau yra ir kitų platformų, pavyzdžiui, „Yelp“ ir socialiniai tinklai. Turint daug įvairių vietinių citatų, ilgainiui jos gali teigiamai paveikti jūsų pozicijas. „Google“ matys tikslią jūsų įmonės informaciją, todėl padės jums užimti geresnes pozicijas paieškoje. Tai viena iš priežasčių, kodėl informacijos apie savo įmonę internete auditas yra toks svarbus!

Supraskite savo klientų poreikius

Veiksmingas vietinis SEO grindžiamas geru jūsų klientų motyvų supratimu. Kas labiausiai domina jūsų klientus apie jūsų verslą arba parduodamus produktus ar paslaugas? Į kokius klausimus jie labiausiai nori sužinoti atsakymus? Įgyvendindami išsamų auditą, galite sužinoti daugiau apie tai, kas daugiausiai naudotojų pritraukia į jūsų svetainę, tada naudokite šią informaciją, kad turinys būtų dar patrauklesnis jūsų sukurtai auditorijai.

Įsipareigokite reguliariai kurti vietines nuorodas

Nuorodų kūrimas, kaip ir citatų rinkimas, yra veiksmingas būdas pagerinti savo svetainės pozicijas. Jei kitos patikimos svetainės pateikia nuorodas į jūsų svetainę, „Google“ tai laiko ženklu, kad jūsų svetainė yra patikima. Savo ruožtu tai gali padėti jums vietinės paieškos rezultatuose. Tačiau, žinoma, labai svarbu, kad formuojant nuorodų tinklą, būtų naudojami ir tiksliniai inkariniai tekstai. Į inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose negali būti žiūrima pro pirštus.

Yra ne vienas būdas, kaip galite į savo svetainę pritraukti kokybiškų nuorodų – pradedant straipsniais naujienų portaluose ir baigiant tinklaraščių rašymu. Tačiau, kaip jau buvo minėta, visas šis atgalinių nuorodų tinklo kūrimas turi būti strategiškas ir gerai apgalvotas, orientuojantis tik į tai, kas yra kokybiškiausia. Būtent todėl yra taip svarbu, jog inkariniai tekstai būtų orientuoti į tai, ko iš tikrųjų ieško jūsų tikslinė auditorija. Pabrėžiama xuztp inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose. Visa tai turėtų reikšmingai pagerinti jūsų svetainės pozicijas, pritraukiant daugiau tikslinių lankytojų.

Pradėkite naudotis socialiniais tinklais

Socialinių tinklų platformos yra vienas iš vietinių nuorodų šaltinių. Jei dar neturite savo įmonės puslapio „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ir „Twitter“, pradėkite juos kurti! Jei šie profiliai bus sukurti ir juose bus pateikta tiksli informacija apie jūsų įmonę, tai gali padėti jūsų vietos citatoms. Reguliarus informacijos skelbimas taip pat gali parodyti, kad jūsų įmonė aktyviai veikia internete.

Šiuolaikiniai interneto vartotojai daug laiko praleidžia socialiniuose tinkluose, todėl rinkodaros specialistai turi dar vieną kanalą, kuriuo gali pasiekti tikslinę auditoriją. Norėdami pasinaudoti šia galimybe ir pagerinti vietinį SEO, skelbkite atitinkamą turinį platformose, kurios, kaip žinote, yra populiarios tarp tikslinės demografinės grupės atstovų (pvz., „TikTok“ paaugliams arba „LinkedIn“ verslo profesionalams). Pastarajame kanale ypač gerai veikia lengvai įsisavinamas turinys, pavyzdžiui, trumpi vaizdo įrašai ar infografikai. Geriausia, jei naudotojas galėtų įsisavinti didžiąją dalį jūsų žinutės tiesiog atsitiktinai slinkdamas per savo kanalą.

Sukurkite atskirus puslapius skirtingoms veiklos vykdymo vietoms

Jei turite kelias fizines verslo vykdymo vietas, naudinga savo svetainėje sukurti joms skirtus puslapius. Kiekvienai vietovei skirtą puslapį galima optimizuoti konkretiems raktažodžiams, tokiu būdu kur kas labiau palengvinant visą optimizacijos procesą ir padidinant galimybes sulaukti geresnių rezultatų. Turėdami šiuos atskirus puslapius ir jiems skirtus „Google My Business“, galite dar labiau pagerinti vietinio SEO pozicijas.

Optimizuokite savo svetainę

Jūsų interneto svetainė yra labai svarbi jūsų vietinio SEO pastangų dalis. Turėti optimizuotą „Google My Business“ paskyrą yra puiku, tačiau dar geriau optimizuoti ir savo svetainę. Norint, kad jūsų svetainė užimtų aukštas pozicijas paieškoje, tikrai negalite pamiršti apie techninį ir vidinį SEO.

Jei jūsų svetainė yra optimizuota, jei ji greitai įkeliama, užtikrina puikią naudotojo patirtį. Tinkamai optimizuotas turinys pagal vietos raktažodžius, sveikiname – esate pakeliui į aukščiausias pozicijas užimančią svetainę, rašoma https://nyhuw.lt/. Atlikę techninio ir vidinio SEO darbus neilgai trukus pastebėsite labai akivaizdžius teigiamus pokyčius.

Patikrinkite savo domeno autoritetą

Jūsų domeno autoritetas iš esmės yra balas, rodantis, kaip gerai jūsų svetainė bus vertinama paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). Kad sužinotumėte, koks yra jūsų domeno autoritetas, galite pasitelkti tokius įrankius kaip „Moz“. Sužinoję savo domeno autoriteto balą, galite jį reguliariai tikrinti ir stebėti. Tai ypač svarbu, jei „Google“ išleidžia svarbų atnaujinimą ir nerimaujate, kad jūsų reitingai gali sumažėti.

Supraskite „RankBrain“ ir peržiūrėkite savo turinį

2015 m. pristatytas „Google RankBrain“ yra specializuotas dirbtinis intelektas, padedantis nustatyti, kaip svetainė bus vertinama pagal konkrečius paieškos terminus. Kaip ir visi „Google“ algoritmai, „RankBrain“ nuolat tobulinamas, kad būtų geriau parenkami kriterijai, kuriuos nori matyti tikrieji naudotojai. Dabartiniu metu jis gana gerai supranta paieškos ketinimus. Tai reiškia, kad jis rodys paieškos rezultatus tokia tvarka, kokia labiausiai tikėtina, kad naudotojui bus parodyta tai, ką jis norėjo pamatyti, neatsižvelgiant į tikslius raktažodžių atitikimus.

Raktažodžiai vis dar naudingi, tačiau jums iš tikrųjų reikia turinio, kuris atsakytų į naudotojų klausimus suprantamai ir patraukliai. Peržiūrėkite savo ankstesnį turinį (ir naujo turinio planus!) ir įsitikinkite, kad viskas, ką skelbiate, yra prasminga, tikslu, aišku, naudinga ir sukuria pridėtinę vertę naudotojui.

Stebėkite savo reputaciją internete

Jūsų reputacija internete – tai visų jūsų įmonės atsiliepimų skaitmeniniame pasaulyje visuma. „Google“, „Yelp“, „Facebook“ ir kt. – visa tai yra reputacijos valdymo dalis. Internetinės priemonės, pavyzdžiui, „BirdEye“ arba „TrustPilot“, taip pat gali padėti automatizuoti reputacijos valdymą, įspėdamos jus, kai tik gaunate naują kliento ar vartotojo atsiliepimą.

Rinkite patenkintų klientų atsiliepimus

Jei turite patenkintų klientų, niekada nepakenks paprašyti atsiliepimo! Patenkintų klientų atsiliepimai gali parodyti, kad esate patikimas verslas, ir sukurti teigiamą, gerą savo įmonės įvaizdį. Pirmiausia teikite pirmenybę „Google“ apžvalgoms, pataria drsfx.lt, tačiau nepamirškite ir kitų apžvalgų platformų, nes yra daugybė vietų, kur klientai gali jas pateikti. Priklausomai nuo jūsų pramonės šakos ar srities, galite sutelkti dėmesį į tam tikras atsiliepimų svetaines, kurios jūsų atveju veiktų geriausiai.

Taigi, nors „Google“ yra puiki vieta pradėti ieškoti atsiliepimų, niekada nepakenks plačiau aprėpti rinką ir paprašyti klientų pateikti atsiliepimus konkrečios jūsų rinkos skelbimų svetainėse!

Reaguokite į gerus ir blogus atsiliepimus

Atsiliepimai gali būti geri ir blogi. Tačiau į kiekvieną atsiliepimą turėtumėte reaguoti! Atsakydami į atsiliepimus (net jei jie neigiami) parodote, kad jums ne tik rūpi klientų patirtis, bet ir esate pasiryžę jiems padėti po to, kai jau esate suteikę paslaugas ar pardavę prekes.

Atsakydami į atsiliepimus, laikykitės asmeniškumo principo. To paties atsakymo kopijavimas ir (arba) įkėlimas yra blogas ženklas, todėl geriausia kreiptis į klientą tiesiogiai (žinoma, mandagiai). Nuolatinis atsiliepimų sekimas – geriausias būdas išlaikyti teigiamą savo įmonės reputaciją.

Vietinis SEO: darbas niekada nesibaigia

Vietinio SEO optimizacija yra kruopštus darbas, kurį verta atlikti kiekvienam šiuolaikiniam verslui. Galite į tai žvelgti kaip į vieną iš atraminių jūsų rinkodaros strategijos sudedamųjų dalių, padedančią lengviau pasiekti jūsų tikslinius vartotojus, kurie pasižymėtų didesne konversija ir padėtų jums padidinti pardavimus. Tačiau jei jūs neskirsite jokio dėmesio vietiniam SEO, neilgai trukus galite suprasti, kad susidūrėte su pakankamai keblia situacija, kadangi jūsų potencialūs klientai nukeliauja pas jūsų konkurentus.

Žinoma, iš pradžių gali būti nelengva, tačiau dabar skirti laiko SEO situacijos gerinimui yra svarbiausia norint pakilti „Google“ paieškoje. Tiesiog ženkite po vieną žingsnį. Supraskite, kad kai kuriems tai gali būti neįveikiama, todėl, jei reikia pagalbos, susiraskite patikimą SEO partnerį, turintį vietinio SEO patirties. Todėl tikrai niekuomet nėra blogai ieškoti ekspertų pagalbos.

Trumpiau tariant, nors iš pirmo žvilgsnio jums gali atrodyti, kad bandydami optimizuoti savo svetainę patys, jūs galėsite daugiau sutaupyti, taip pat turite suprasti, jog visa tai iš jūsų pareikalaus labai daug laiko ir didelių pastangų. Todėl tikrai ne kiekvienas verslo savininkas gali sau tai leisti, nes jo pečius kasdien slegia labai daug papildomų užduočių. Taigi, kartais geriausia SEO darbus patikėti profesionalams.

PR

Naujienos iš interneto