Pagrindinis puslapis Reklama Moterys ir avalynė: arba kuo skiriasi dailiosios lyties atstovių apsipirkimas nuo vyrų?

Moterys ir avalynė: arba kuo skiriasi dailiosios lyties atstovių apsipirkimas nuo vyrų?

Moterys ir avalynė: arba kuo skiriasi dailiosios lyties atstovių apsipirkimas nuo vyrų?

 

Kad moterys bei vyrai yra iš skirtingų planetų, ko gero, šį posakį girdėjote šimtus ar net tūkstančius kartų. Tačiau tai – tikrų tikriausia tiesa: galime lyginti įvairius procesus; ir pamatyti daugybę skirtumų. Ne išimtis yra ir batų pirkimas – pasirodo, kad net ir avalynę, skirtingų lyčių atstovai perka itin skirtingai. Tad pats metas pažinti šiuos skirtumus.

Moterys drąsiai perka internetu

 

Nesunku pastebėti, kad internetas šiandien tapo tokia svarbi mūsų visų gyvenimo dalimi, kad, rodos, net ir diena be jo, atrodo, kaip savaitė. O, ar galėtų būti kitaip – juk patys įvairiausiu procesai šiandien vykdomi būtent internetu. Avalynės pirkimas – taip pat ne išimtis. Tačiau, jei manytume, kad tiek, moterys, tiek vyrai vienodai dažnai apsiperka internetu, labai klystume. Tyrimai rodo, kad moterys net kelis kartus dažniau apsiperka internetu ir noriai vardija priežastys, kodėl elgiasi būtent taip. Jos teigia, kad pirkimas internetu ne tik leidžia sutaupyti daug laiko, bet ir sudaro galimybę apsipirkti tada, kai patogiausia (o tai yra labai aktualu mažus vaikus auginančioms arba namų ruošą su intensyviomis darbo dienomis siekiančioms suderinti moterims). Tačiau ir tai dar ne viskas – ypač didelė dalis dailiosios lyties atstovių pabrėžia, kad būtent pirkimas internetu jas išvaduoja (vairavimo teisės neturinčias moteris) nuo būtinybės vykti apsipirkti viešuoju transportu ar būtinybės naudotis taksi paslaugomis ir taip pat patirti papildomų išlaidų. Dar daugiau, kaip svarbi priežastis pirkti internetu, yra įvardijama ir tai, kad pirkimas internetu leidžia išvengti nešulių gabenimo – prekės pristatomos patogiu metu tiesiog į namus. Na, ir, žinoma, taip pat nereikia pamiršti, kad jei vyrams didelis prekių asortimentas nėra pats svarbiausias veiksnys, tai – dailiosios lyties atstovėms, tai – vienas svarbiausių dalykų. Taigi, merginos bei moterys pabrėžia, kad pirkimas internetu sudaro joms itin puikią galimybę rinktis iš labai didelio prekių pasirinkimo – vienu metu galima lankytis net keliose internetinėse parduotuvėse,. Na, ir, žinoma, dar svarbu akcentuoti, kad pirkimas internetu leidžia pasiekti ir  bet kurią internetinę parduotuvę, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. Na, o Pigu.lt – vienas tokių pasirinkimų, kuris pateisins įvairius lūkesčius: leis rinktis iš itin didelio pasirinkimo; apsipirkti bet kuriuo jums patogiausiu metu ir t.t.

Skiriama daugiau laiko pasirinkimui

 

Ir nors avalynė moterims internetu leidžia sutaupyti daug jėgų, išvengti įvairių papildomų rūpesčių, o svarbiausias – taupomas laikas, dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad dar vienas, ypač svarbus skirtumas tarp moterų bei vyrų apsipirkimo įpročių yra tas, kad dailiosios lyties atstovės skiria žymiai daugiau laiko, norėdamos išsirinkti avalynę. Jei vidutiniškai kainuojančius batus stipriosios lyties atstovai išsirenka maždaug per keliolika minučių, tai dažna dailiosios lyties atstovė, pirkdama net ir itin nedaug kainuojančius batelius, gali skirti net ir keliasdešimt minučių savo laiko, kad išsirinktų vieną porą. Ir tai dar netgi ne viskas – dauguma dailiosios lyties atstovių pripažįsta, kad dažniausiai vieno vizito į internetinę parduotuvę netgi nepakanka – susidomėjusios avalyne, neretai jos dar neskuba įsigyti pirkinio, o kitą dieną ir vėl sugrįžta, kad įsitikintų savo sprendimu.

Labiau domisi nuolaidomis

 

Prekėms skirtos nuolaidos – savaime suprantamas akcentas. Tačiau, jei siektume atsakyti į klausimą, ką – moteris ar vyrus, jos domina labiau, jo ilgai ieškoti tikrai nereikėtų: pasirodo, būtent dailiosios lyties atstovės yra kur kas didesnės išpardavimų bei akcijų gerbėjos.

Taigi, akivaizdu – skirtumų tikrai netrūksta.

 

PR

 

Naujienos iš interneto