3 dalykai, kuriuos turime žinoti apie krovinio transporto plukdymą į Suomiją

3 dalykai, kuriuos turime žinoti apie krovinio transporto plukdymą į Suomiją

Baltijos jūra apie 80 km skiria Suomijos sostinę Helsinkį nuo Estijos sostinės Talino. Nukeliauti šį atstumą galima dviem būdais: lėktuvu ir keltu.

Kadangi su kelionėmis į oro uostą, registracija ir laukimu tenka skirti daug papildomo laiko, tampa akivaizdu, kad keltas yra paprasčiausias susisiekimo būdas tarp dviejų miestų. O kalbant apie krovinių gabenimą yra geriausias pasirinkimas.

Štai 3 dalykai, ką turite žinoti apie krovinių plukdymą į Suomiją:

  • Keltas tarp Talino ir Helsinkio yra ekologiškesnė alternatyva tradiciniam kelių transportui. Krovinius gabenant jūra su ferrybookings.lt tiesiai tarp Estijos ir Suomijos, tikslą pasieksite greičiau, nei ilgesniu maršrutu sausuma per Baltijos šalis. Tai leidžia sutrumpinti pristatymo laiką ir sumažinti CO2 emisiją į atmosferą.
  • Pagrindinė tokių transporto priemonių paskirtis jūra yra technikos, negabaritinių krovinių gabenimas: visų tipų transporto priemonės, traktoriai, priekabos, atskiros prekės sukrautos ant palečių ar net surinkti namai.
  • Vienas tarp neabejotinų pranašumų tai, kad visada žinosite tikslų atvykimo laiką, kurio negalite garantuoti, gabendami krovinius sausumos transportu, nes nepateksite į avarijas ar spūstis. Neabejotinai sutaupysite ir degalų.

Keltu keliaujančiam vairuotojui sudaromos puikios sąlygos poilsiui  patogioje kajutėje su karštu maistu. Būdamas laive vairuotojas turi galimybę atsigauti, išsimiegoti ir užbaigti kelionę pailsėjęs, nepervargęs. Galiausiai didžiulis pliusas – griežtas grafiko laikymasis, nepriklausomai nuo sezono, oro sąlygų, paros laiko, savaitgalių ar švenčių.

Prekių gabenimo jūra privalumai

Tarptautinėje arenoje veikiančios įmonės dažniausiai ieško efektyviausių ir tuo pačiu pigiausių sprendimų krovinių gabenimo srityje. Taip pat pasirinktą transporto priemonę būtina pritaikyti prie gabenamų prekių specifikos ir matmenų. Daugeliu atvejų įmonės susiduria su būtinybe gabenti didelių gabaritų krovinius arba didmeninius pagamintų ar siūlomų prekių kiekius.

Beje jūrų transportas siejamas su mažiausia gabenamo krovinio vieneto savikaina. Joks kitas sprendimas nepasiūlo tokio palankaus tarifo kaip krovinių vežimas jūra. Negana to, tik ši galimybė leidžia gabenti negabaritinius krovinius visame pasaulyje itin palankiomis kainomis. Todėl jūrų laivyba šiuo metu yra pats palankiausias sprendimas tolimųjų atstumų transportui. Be to, keltai suteikia prieigą prie atskirų žemynų, taip pat pagrindinių pasaulio ekonominių centrų.

PR