20 geriausių smulkiojo verslo SEO patarimų

20 geriausių smulkiojo verslo SEO patarimų

Ieškote smulkiajam verslui pritaikytų veiksmingų SEO patarimų? Na, tiems, kurie dar tik gilinasi į optimizavimą paieškos sistemoms, SEO gali atrodyti sudėtinga sritis. Tačiau tai nėra tiesa, ji yra daug paprastesnė, nei iš pirmo žvilgsnio jums galėtų pasirodyti.

Dažnai mažos įmonės, norėdamos įgyvendinti bet kokias rinkodaros idėjas, susiduria su laiko ir pinigų stygiumi. Būtent čia gali padėti SEO, nes jis reikalauja minimalių pastangų ir net minimalių investicijų. Yra daugybė mažoms įmonėms skirtų SEO patarimų, kurie suveikia akimirksniu. Tiesą sakant, yra tiek daug dalykų, kuriuos mažos įmonės ir privatūs asmenys iš tikrųjų gali padaryti neturėdami tvirtų žinių apie SEO, be to, jiems nereikia ir didelių investicijų. Todėl sudarėme 20 geriausių smulkaus verslo SEO patarimų sąrašą.

SEO optimizavimas smulkiajam verslui yra labai svarbus. Jei vis dar klausiate: „Ar smulkaus verslo SEO iš tikrųjų veikia?“, tuomet atsakymas yra labai paprastas – SEO smulkaus verslo savininkams yra būtinas ir jis tikrai veikia! Toliau pateikiama keletas paprastų SEO patarimų smulkiajam verslui, paruoštų pagal https://bveoy.lt/ rekomendacijas, kuriuos galėsite labai nesunkiai įgyvendinti praktikoje.

Ką naudinga žinoti kiekvienam smulkiojo verslo savininkui

Toliau pateikiame keletą smulkiajam verslui pritaikytų SEO pagrindų ir keletą papildomų patarimų apie svetainių optimizavimą. Taigi, dabar panagrinėkime kiekvieną iš šių svarbiausių patarimų, skirtų smulkiojo verslo svetainėms.

Sukurkite „Google My Business“ paskyrą

Sukurti ir reguliariai atnaujinti „Google My Business“ paskyrą yra „privalomas“ veiksmas, todėl labai svarbu, kad čia būtų atnaujinami visi jūsų verslo duomenys. Ji yra visiškai nemokama ir leidžia jums būti matomiems vietinėje paieškoje pagal konkrečias jūsų veiklos srities užklausas.

Net ir platesnės paieškos, kurių apimtys yra didžiulės, rodomos vietiniuose rezultatuose. Šiandien tai yra labai naudinga priemonė, kuria tokie smulkaus verslo savininkai kaip jūs iš tikrųjų gali pasinaudoti.

Sukurkite greitą mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę

Sukurti mobiliąją svetainę nebėra sudėtinga. Paprasti turinio valdymo sistemų, tokių kaip „WordPress“, įskiepiai leidžia tai padaryti itin lengvai. Taigi, mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę, tokią kaip lgwsd, galite sukurti minimaliomis sąnaudomis ir per labai trumpą laiką. Tuo tarpu, jei patys neturite laiko, noro ir žinių, visuomet savo svetainės pritaikomumo mobiliesiems įrenginiams darbus galite patikėti profesionaliems programuotojams. Be to, nepamirškite, kad svarbu ne tik svetainės pritaikymas mobiliesiems įrenginiams, tačiau ir jūsų svetainės spartos didinimas.

Išsamus raktinių žodžių tyrimas

Tiksliniai raktažodžiai, kuriuos renkasi didesni konkurentai, jums nieko gero neduos, nes jų aprėptis internete yra didesnė ir jie yra labiau įsitvirtinę internete.

Naudodamiesi tokiais įrankiais, kaip „Keyword Planner“, galėsite nustatyti tinkamus raktažodžius ir pradėti savo svetainės optimizavimą pagal ilgesnius ir didesnėmis konversijomis pasižyminčius raktinius žodžius.

Trumpiau tariant, nemanykite, kad geriausias sprendimas yra pasitelkti daugiausiai užklausų sulaukiančius raktažodžius ir stengtis pagal juos užimti pirmąsias pozicijas. Kaip jau buvo minėta, tai smulkiam verslui padaryti gali būti pernelyg sudėtinga ir brangu. Todėl jūsų naudojami anchor tekstai turėtų būti orientuoti į ilgesnius raktažodžius, kurių užklausų skaičius yra mažesnis, tačiau jie yra tikslingesni ir geriau besikonvertuojantys.

Pasinaudokite „Google Search Console“

Šis nemokamas įrankis suteikia didžiulę informaciją apie tai, kaip jūsų svetainė veikia „Google“ paieškoje, ir pateikia jums svetainės problemas, į kurias reikia nedelsiant atkreipti savo dėmesį.

Ji taip pat padeda nustatyti jūsų svetainei svarbius raktažodžius, atrasti svetainės nuskaitymo problemas ir kt. Todėl nei vienas verslo savininkas, kuris imasi savo svetainės optimizavimo, jokiu būdu neturėtų nuvertinti didelės „Google Search Console“ svarbos ir naudos.

Aiškiai supraskite savo auditoriją

Nustatykite, kas yra jūsų klientai? Ko jie nori? Kur jie praleidžia laiką internete? Koks turinys juos domina? Kokia yra jiems būdinga elgsena? Į šiuos klausimus turėtumėte atsakyti prieš pradėdami savo svetainės optimizavimo darbus.

Nustatykite platformas, kuriose jūsų tikslinė auditorija praleidžia daugiausiai laiko, ir orientuokitės į visas šias platformas, kad pasiektumėte maksimalių rezultatų. Nusistatykite tikslinius raktinius žodžius ir pagal juos formuokite inkarinius tekstus, patariama – fhnka inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose. Išbandydami daugybę atsitiktinių dalykų tik baisiai gaišite laiką ir nepasieksite to, ką esate užsibrėžę pasiekti.

Pažiūrėkite, kaip rodomi paieškos rezultatai jūsų nišoje

Tai atlikdami suprasite, su kuo ir dėl ko konkuruojate. Tai yra svarbus aspektas, norint gerai įsitvirtinti savo rinkoje internete. Pavyzdžiui, tarkime, kad paieškos sistemos dažniausiai pateikia vaizdus ir vaizdo įrašus, susijusius su jūsų tiksliniais raktažodžiais, tuomet ir jūs turėtumėte stengtis kurti panašų turinį. Tai padės jums būti pastebėtiems tarp tikslinės auditorijos.

Svetainės saugumo problemų tikrinimas

Patikrinkite, ar nėra jokių galimų svetainės saugumo problemų, nes tai yra labai svarbu – tiek paieškos sistemoms, tiek ir patiems vartotojams. Nors tai atrodo nesusiję, svetainės, kurios nėra saugios, paprastai pritraukia mažiau interneto srauto.

Nurodykite faktinį adresą „Google Maps“

Jei esate vietinis verslas, turintis fizinę savo komercinės veiklos vykdymo vietą, būtinai atnaujinkite savo tikrąjį fizinės vietos adresą su orientyrais „Google“ žemėlapiuose. Tai gali būti labai naudinga.

Būkite nuoširdūs

Jei neturite didžiulio rinkodaros biudžeto, tuomet pabandykite vienu metu žengti po vieną žingsnį. Niekada nesinaudokite jokiais pigiais metodais, pavyzdžiui, kad kas nors atsitiktinai tvarkytų jūsų paskyrą.

Investuokite laiko, kad asmeniškai užmegztumėte ryšį su savo tiksline auditorija. Tai padės ilgainiui užmegzti gerus santykius.

Venkite agentūrų, kurios žada pernelyg daug

Kol neplanuojate naudotis PPC reklama, niekaip negalite užtikrinti, kad būsite matomi pirmajame paieškos rezultatų puslapyje. Taigi, jei pavienis SEO paslaugų teikėjas ar reklamos agentūra jums tai žada, geriau jų pasisaugokite. Tiesiog nekreipkite dėmesio į tokius pažadus ir ieškokite geresnio varianto.

Tokios agentūros iš tikrųjų gali padaryti daug žalos jūsų įmonei ir neigiamai paveikti ilgalaikį jūsų svetainės matomumą internete. Be to, geriausia yra tai, kad jei dar tik pradedate veiklą, jums tikrai nereikia agentūros pagalbos. Tokiu atveju daugelį užduočių galite atlikti ir savo pačių jėgomis – ypač, jei vadovausitės naudingais SEO patarimais.

Stebėkite SEO agentūros, su kuria dirbate, darbą

Jei jūsų samdoma SEO agentūra padarys klaidų, turėsite bėdų, nes tai turės didžiulį neigiamą poveikį jūsų svetainės pozicijoms, joms matomumui, lankomumui ir pardavimams. Įvairios atgalinių nuorodų kūrimo programos duos trumpalaikių rezultatų, tačiau gali padidinti riziką, kad jūsų svetainė bus nubausta.

Būkite nuolat informuoti apie SEO naujienas

SEO srityje viskas labai greitai keičiasi. Todėl kurį laiką puikiai veikę metodai ilgainiui gali nustoti duoti rezultatų, o taisyklės gali visiškai pasikeisti.

Todėl turėtumėte sekti visas naujausias SEO naujienas. „Google“ vargu ar ką nors paaiškins, todėl jūsų pareiga yra domėtis visais naujausiais atnaujinimais. Nors galite rasti tam tikrų patarimų ir nuorodų, tikrai ne viską gausite lyg ant lėkštutės. Apie tai, kad kažkur suklydote, sužinosite tik gavę pranešimą.

Nepasikliaukite išskirtinai „Google“

Visada verta gerinti savo organines pozicijas. Paieškos srautas yra labai vertingas, tačiau tai nereiškia, kad turėtumėte pasikliauti tik juo. Taip yra todėl, kad „Google“ kartas nuo karto keičia svetainių reitingavimo, paieškos rezultatų rodymo būdus ir pan.

Visa tai gali neigiamai paveikti jūsų paieškos srautą. Taigi, stenkitės sudaryti savo el. pašto sąrašus, išnaudoti socialinių tinklų platformas ir t.t., kad pritrauktumėte lankytojų ir potencialių klientų iš įvairių šaltinių. Tokiu atveju jūs nebūsite priklausomi nuo „Google“ paieškos sistemos ir visuomet turėsite atsarginį planą. Įvertinkite inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose, formuojant svetainės autoritetą paieškos sistemų akyse.

Kurkite naudingą turinį arba pradėkite vystyti tinklaraštį

Turinys yra tai, kas iš tikrųjų padeda jums užimti pozicijas pagal raktinius žodžius, į kuriuos orientuojatės. Tai apima įvairų turinį – produktų puslapius, paslaugų puslapius, pagrindinio puslapio turinį ir kt.

Tinklaraščiai taip pat gali būti labai naudingi, ypač kai tai darote ne tik dėl SEO, bet taip pat stengiatės šviesti savo tikslinę auditoriją. Tinklaraščių rašymas suteikia jums galimybę plačiau papasakoti apie savo produktus ir paslaugas bei pakalbėti apie tai, kas galėtų būti aktualu jūsų tikslinei auditorijai.

Planuojate rašyti tinklaraštį? Tuomet rašykite reguliariai

Žinoma, tai tikrai nereiškia, kad jūs nuo šiol turėsite kiekvieną dieną parašyti po keturis straipsnius. Tačiau jei rašote tinklaraštį, reguliariai papildykite jį tam tikru turiniu. Sakydami „reguliariai“, turime omenyje tai, ką jūsų tikslinei auditorijai priklausantys vartotojai turėtų skaityti kas tam tikrą laiką. Taip pat retkarčiais galite kurti šviežią turinį specialiai paieškos sistemoms.

Niekada nesukčiaukite su raktiniais žodžiais

Nors turinys gali padėti nukreipti į konkrečius raktažodžius, tai tikrai nereiškia, kad turėtumėte persistengti naudodami raktažodžius. Nors svarbu orientuotis į tikslinius paieškos terminus, kurių, tikėtina, ieškos jūsų potencialūs klientai, labai svarbu nepamiršti, kad rašote žmonėms. Jei nerašysite žmonėms, jūsų turinys bus laikomas silpnu ir neatitinkančiu pagrindinių standartų.

Apsvarstykite „amžinai žalio turinio“ galimybę

Stenkitės kurti aukščiausios kokybės turinį, kuris atsako į jūsų klientų ir tikslinės auditorijos klausimus. Toks turinys turės ilgesnį „galiojimo laiką“ ir yra vadinamas „amžinai žaliu turiniu“. Toks turinys padės jums padidinti savo svetainės organines pozicijas ir išlaikyti jas kur kas ilgesnį laiką.

Optimizuokite turinį naudodami vidines nuorodas

Efektyvus vidinių puslapių susiejimas yra labai svarbus – tai turi didelės įtakos tiek patiems vartotojams, kurie ieško jiems aktualaus turinio, tiek ir paieškos sistemoms, kurios bando suprasti apie ką yra kalbama konkrečiuose puslapiuose ir kaip jie tarpusavyje yra susiję.

Pavyzdžiui, sakykime, kad siūlote tortų dekoravimo paslaugas. Taigi, galite turėti keletą straipsnių, kuriuose naudojama būtent ši frazė. Visi jie nebus reitinguojami, primena ohwgu.lt, todėl tiesiog pasirinkite puslapį, kurį norėtumėte reitinguoti, ir nukreipkite į jį nuorodas. Šiuo atveju nepamirškite, kad jūsų naudojami inkariniai tekstai turėtų būti tikslingi.

Pasinaudokite svetainės paieškos duomenimis, kad nustatytumėte tikslinius terminus

Paieškos frazes, kurių jūsų auditorija ieško, galite rasti tiesiog pažvelgę į savo analitinius duomenis. Tokie duomenys suteikia jums daug naudingų įžvalgų.

Analizuodami svetainės paieškos duomenis, galite rasti frazes, kurių žmonės ieško. Tuomet galite teisingai į jas orientuotis naudodami PPC arba SEO. Ir tiesą sakant, šie duomenys yra puikus šaltinis, padedantis nustatyti tikslinius raktažodžius, kurie iš tikrųjų aktualūs tikslinei auditorijai. Tokiu būdu ir jūsų naudojami anchor tekstai taps daug tikslesni ir orientuoti į tikruosius vartotojų lūkesčius.

Optimizuokite vaizdus

Vaizdai atgaivina jūsų svetainės turinį. Jie taip pat prisideda prie jūsų svetainės SEO optimizavimo. Taigi, svarbu, kad visiškai optimizuotumėte savo vaizdus paieškos sistemų robotams. Tai apima tinkamo failo pavadinimo pasirinkimą, UX mastelio nustatymą, prisitaikančių vaizdų naudojimą, optimalaus dydžio failų palaikymą, taip pat tinkamų vaizdų ALT žymų pateikimą.

Nors organinės paieškos pozicijų optimizavimo būdai kartkartėmis keičiasi, įgyvendinę kelis paprastus patarimus galėsite įgyti pranašumą prieš savo konkurentus.

PR

Naujienos iš interneto