Kokias treniruotes atlikti, siekiant sustiprinti juosmens raumenis?

Kokias treniruotes atlikti, siekiant sustiprinti juosmens raumenis?

Mūsų stuburas sudarytas iš daugybės skirtingų struktūrų. Dauguma jų gali sukelti skausmą, pavyzdžiui, pažeistas diskas, pažeistas sąnarys, pernelyg juosmens įtempti raumenys. Tačiau gydymo rezultatams svarbiausia yra tai, kas sukėlė pokyčius? Ką daryti, kad organizmas galėtų atstatyti pažeistus audinius?

Gebėjimas atsinaujinti mūsų organizmą dažniausiai neįvertinamas. Kad tai įvyktų, turi būti įvykdyta viena pagrindinė sąlyga – mūsų stuburas turi būti mechaniškai efektyvus, jį supantys ir judantys raumenys stiprūs ir lankstūs.

Stabilizuojantys raumenys – stuburo apsauga judėjimo metu

Raumenys, stabilizuojantys stuburą, yra raumenys, einantys nuo slankstelio iki slankstelio bet taip pat juosmens, gilieji pilvo raumenys, diafragma ir dubens dugno raumenys. Jie yra atsakingi už judėjimą tarp atskirų stuburo segmentų. Įsivaizduokite, kad vienas iš šių raumenų nustoja veikti. Aplink ir tarp jų esantys audiniai yra pernelyg tempiami arba spaudžiami. Jei tai kartojasi, audiniai įsitempia, jaučiamas skausmas. Norint sustabdyti šį procesą, būtina atkurti tinkamą stuburo funkcionavimą bei sustiprinti raumenis.

Didieji stuburą veikiantys raumenys turi būti subalansuoti. Jei viena raumenų grupė nusilpusi, o kita pernelyg įsitempusi, stuburas bus nuolat apkraunamas vienoje pusėje.

Stebuklingas vaistas – tinkamai parinkti pratimai juosmens raumenų stiprinimui

Visi žinome, kad stebuklingų vaistų nėra – yra tik viena išimtis – tinkamai parinkti pratimai. Ką turime omenyje sakydami tinkamai parinkti pratimai? Kiekvienas iš mūsų yra skirtingo kūno sudėjimo, kiekvienas juda savotiškai, negalavimai gali turėti skirtingą kilmę – todėl pratimai kiekvienam bus šiek tiek skirtingi – vieno pratimų rinkinio, tinkančio visiems, nėra.

Pratimų tikslas bus:

  • per stipriai įsitempusių raumenų atpalaidavimas (įtempimo normalizavimas);
  • susilpnėjusių grupių stiprinimas;
  • pagerinti koordinaciją tarp raumenų, kurie anksčiau buvo įsitempę ir susilpnėję.

Negaiškite laiko – kreipkitės į specialistą

Kaip matote, sportavimas gali padėti grįžti į įprastą gyvenimo ritmą. Nustatyti, kurie pratimai jums tinka, reikalauja patirties ir žinių, todėl verta investuoti į vizitą pas specialistą, o ne savarankiškai išbandyti internetinius pratimus. Be to, kineziterapeutas gali naudoti kitų terapijų metodus, kad pagreitintų gydymo procesą arba palengvintų mankštą. Didžiausias to privalumas yra tai, kad sporto poveikis yra ilgalaikis ir jūs galite padėti sau.

PR

Atsakyti

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus rodomas.