Ką rinktis – Google Ads ar SEO?

Ką rinktis – Google Ads ar SEO?

Skaitmeniniame pasaulyje, kuriame dominuoja Google, pasirinkimas tarp SEO ir Google Ads gali reikšmingai paveikti jūsų internetinę sėkmę.

Šiame straipsnyje sužinosite apie SEO ir Google Ads privalumus bei kiekvieno iš jų tinkamiausius scenarijus. Tai padės jums atrasti geriausią metodą jūsų verslui arba apsvarstyti galimybę derinti abu šiuos skaitmeninio marketingo būdus.

Kas yra SEO?

SEO, arba paieškos sistemų optimizavimas, yra procesas, kurio metu gerinama svetainės organinis matomumas paieškos sistemose, tokiose kaip Google, Yahoo ir Bing.

Taigi, ką tiksliai optimizuojate?

Svetainės turinį, techninę struktūrą ir vartotojo patirtį (UX). Optimizavimas taip pat apima kokybiškų nuorodų gavimą ir kūrimą iš atitinkamų, aukšto autoritetingumo svetainių.

Ką pasiekiate naudodamiesi SEO?

SEO paslaugos gali Jums pagerinti svetainės puslapių matomumą ir pozicijas organiniuose paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Kai tai efektyvu, padidinate nemokamą lankytojų srautą, įsitraukimą, konversijas ir pardavimus, nes daugiau interneto vartotojų atranda ir lanko jūsų svetainę.

Kas yra Google Ads?

Google Ads reklama yra Google reklamos platforma. Ją galima naudoti siekiant skatinti pardavimus, generuoti potencialius klientus, didinti svetainės srautą ir įtraukimą, pateikiant jūsų verslą žmonių akiratyje per mokamas reklamas.

Galite pasirinkti iš daugybės reklamos variantų, kurie atitiktų jūsų verslo tikslus. Google Ads ekosistema apima:

  • Google paiešką,
  • Google pirkinius,
  • Google Display tinklą,
  • YouTube reklamavimą.

Be to, yra keletas Google reklamos tipų, kuriuos verta apsvarstyti.

Paieška

Paieškos reklamos yra tekstinės reklamos, kurios pateikiamos įvairiose Google paieškos rezultatų puslapio vietose. Jas dažniausiai matysite puslapio viršuje, pažymėtas kaip „Sponsoriuotas“ arba „Reklama“. Paieškos reklamos padeda jūsų verslui pasirodyti žmonėms, kurie Google ieško produktų ar paslaugų, kurias siūlote.

Jos yra mokamos už paspaudimą (PPC), tai reiškia, kad Google mokate tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jūsų reklamos.

Kiek kainuoja kiekvienas paspaudimas ant jūsų reklamos (CPC), skaičiuojama padalijant bendras kampanijos išlaidas iš visų paspaudimų skaičiaus.

Vaizdinė reklama

Rodymo reklamos, arba Google Display tinklo reklamos, pateikiamos kaip tekstas ar vaizdai daugiau nei dviejų milijonų svetainių, vaizdo įrašų ir programėlių puslapiuose. Šios reklamos nepasirodo SERP puslapiuose.

Galite didinti prekės ženklo žinomumą su reklamomis, kurios pasiekia jūsų auditoriją, kai šie naršo internete, tikrina Gmail ar naudojasi programėlėmis. Kainodara yra pagal kainą už 1000 įspūdžių (CPM) arba CPC.

Čia galite naudoti įtraukiančią kopiją, vizualiai patrauklias nuotraukas ir stiprų paraginimą veikti (CTA), kad jūsų prekės ženklas išliktų svarbus.

Pirkimas

Pirkimo reklamos pasirodo užklausose, kurios rodo vartotojo ketinimą pirkti tam tikrą produktą. Pavyzdžiui, kai kažkas ieško „vėsios pagalvės“ arba „juodi bateliai“. Pirkimo reklamos pateikiamos arba puslapio viršuje, arba dešinėje SERP pusėje. Paprastai jos apima nuotrauką, produkto pavadinimą, kainą ir jūsų verslo pavadinimą. Tačiau Lietuvoje dar neturime tokios opcijos, todėl ši reklama yra naudinga tik tiems, kurie prekiauja užsienio šalyse.

Kartais šios reklamos pateikia papildomą informaciją, rodo produkto įvertinimus arba tekstą, išryškinantį privalumą – pavyzdžiui, nemokamą pristatymą.

Kainodara tokia pati kaip ir rodyklės reklamoms: CPC arba CPM.

Vaizdo įrašai

Vaizdo reklamos yra trumpi vaizdo įrašai, kurie rodomi prieš YouTube vaizdo įrašą arba jo viduryje, skatindami prenumeratas, eismo srautą ar konversijas reklamuotojo pusėn.

Vaizdo kampanijos padeda didinti prekės ženklų žinomumą ir pasiekti potencialius klientus, žiūrint vaizdo įrašus YouTube.

Kainodara yra CPC, CPM arba kaina už peržiūrą (CPV). Turėsite nustatyti savo vaizdo reklamą per Google Ads, kur taip pat galėsite koreguoti tikslinę auditoriją.

Rinktis Google Ads ar SEO paslaugas?

Atsakymas priklauso nuo jūsų situacijos. SEO ir PPC yra du skirtingi būdai, kaip padidinti jūsų verslo matomumą, todėl galite apsvarstyti investicijas į vieną arba abu.

Reikia nedelsiant rezultatų ir negalite laukti?

PPC reklamos gali jums to suteikti per kelis paspaudimus. Jūs turite galimybę nedelsiant pasirodyti pirmajame paieškos rezultatų puslapyje, virš organinių įrašų.

Jei turite laiko ir galite žaisti ilgąjį žaidimą, SEO yra labai efektyvi išlaidų požiūriu galimybė. Gali prireikti mėnesių (net metų), kol pasieksite rezultatų, priklausomai nuo jūsų tikslų. Tačiau SEO stiprioji pusė yra gebėjimas generuoti sudėtinį augimą ir organinį eismo srautą, nereikalaujant jums išleisti pinigų mokamai paieškos reklamai.

Atsakyti

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus rodomas.

Naujienos iš interneto