Iš kokių etapų susideda variklio remontas?

Iš kokių etapų susideda variklio remontas?

Girdisi traškėjimas iš po variklio dangčio, automobilis netolygiai veikia, užgęsta be priežasties, problemos su užvedimu, balti dūmai iš duslintuvo, variklio ūžimas… Yra daug variklio gedimo simptomų. Kokių veiksmų reikėtų imtis, kad pirmiausia būtų galima tiksliai diagnozuoti gedimą ir vėliau jį veiksmingai pašalinti?

1 veiksmas: nustatyti variklio tipą ir kodą

Ar žinojote, kad „Volkswagen“ grupės 2.0 TDI variklis yra kelių dešimčių versijų? Kadangi pavaros agregatų įvairovė didžiulė, o atskiros versijos šiek tiek skiriasi viena nuo kitos, šis iš pažiūros paprastas ir nereikšmingas veiksmas yra netgi labai svarbus remonto požiūriu. Iš pradžių padaryta klaida sukels papildomų problemų ir išlaidų, taip pat prailgins remonto procesą. Štai kodėl taip svarbu žinoti tikslią variklio, su kuriuo susiduriate, versiją ir kodą.

Patikimiausias būdas patikrinti variklio versiją – perskaityti kodą ant variklio bloko. Šią informaciją taip pat galima rasti ant vardinės lentelės šalia priekinio stiklo arba bagažinėje, šalia atsarginio rato laikiklio.

Atminkite, kad neretai transporto priemonėje gali būti sumontuotas kitoks variklio blokas, nei buvo sumontuotas iš pradžių. Todėl variklio blokas yra patikimiausia vieta, kur galima rasti teisingą kodą.

2 veiksmas: nustatyti variklio gedimo priežastį ir ją pašalinti

Užsidegė įspėjamoji „patikrinkite variklį“ lemputė transporto priemonės prietaisų skydelyje ir kas toliau? Žinodami variklio kodą, o kartu ir tikslią variklio kodo versiją, galima sekti dažniausiai pasitaikančius konkretaus pavaros bloko gedimus.

Automobilių variklių remontas – etapai:

  • variklio išmontavimas;
  • dalių išardymas;
  • plovimas;
  • defektų šalinimas. Šiame etape specialistas mikrometru diagnozuoja gedimą ir nusprendžia, kaip jį pašalinti;
  • remontas ir dalių surinkimas.

Savo ruožtu trikdžių šalinimas susideda iš:

  • vidaus degimo variklio sudedamųjų dalių vizualinės apžiūros ir jų matavimo;
  • alkūninio veleno nutekėjimo įvertinimo ir susidėvėjimo matavimo;
  • matmenų nuokrypių ir cilindro geometrijos nustatymo;
  • cilindrų galvutės analizės.

Remonto procesą sudaro nuoseklus cilindrų bloko, alkūninio veleno ir cilindro galvutės restauravimas. Patyręs meistras restauruos alkūninio veleno guolį ir pilnai suremontuos alkūninį veleną ir cilindro galvutę. Po to suslėgtu oru pašalins visas drožles ir nuosėdas, prieš tai išėmęs technologinius kamščius.

Variklio surinkimas apima visų variklio dalių priveržimą naudojant sukimo momento veržliarakčius.

Paskutinis etapas – techninių skysčių įpylimas į variklį, po to automobilis užvedamas šaltuoju varikliu ir trumpai paleidžiamas tuščiąja eiga (800-1000 min-1). (800-1000 aps./min.).

PR

Naujienos iš interneto