Drabužių prekyba – viena lankstesnių ir prieinamų verslo nišų pradedančiajam. Tačiau įeiti į ją be didelio pradinio kapitalo, ypač su žinomų prekių ženklų produkcija, ilgą laiką buvo iššūkis. Šią situaciją keičia viena aiški tendencija – vis daugiau prekybininkų atsigręžia į stock drabužių tiekėjus ir perka kolekcijų likučius internetu. Tokiu būdu galima užtikrinti konkurencingas kainas, gerą kokybės lygį ir universalų pasirinkimą.
Būtent čia ir prasideda svarbiausia dalis: kaip atpažinti, kurie tiekėjai verti pasitikėjimo? Kas iš tiesų turi realias prekes sandėlyje, o kas tik perparduoda „tarpininkų vardu“? Toliau – penki aiškūs ženklai, leidžiantys atskirti rimtą tiekėją nuo neaiškios kilmės siūlytojų.
1. Ar pardavėjas aiškiai komunikuoja apie prekių kilmę?
Rimtose platformose, kuriose siūlomi stock drabužiai internetu, turėtų būti nurodyta: iš kokių šalių atkeliauja prekės, ar jos originalios, ar turi etiketes. Taip pat – ar prekių kilmė yra ES (kas dažnai reiškia mažesnę riziką dėl kokybės).
Tiekėjai, dirbantys su didmena, paprastai turi ryšius su Italijos, Lenkijos ar Vokietijos sandėliais. Jei to nėra nurodyta, arba gaunate miglotus atsakymus – tikėtina, kad rizikuojate įsigyti mišrius, sunkiai parduodamus produktus.
Taip pat skaitykite
2. Ar prekių aprašymai ir kainodara atitinka realybę?
Patikimi tiekėjai dažniausiai pateikia aiškų, detalų prekių aprašymą, nurodo kolekcijų sezoniškumą, nurodo prekių kiekį pakuotėje ar maiše (pvz., 50 vnt. moteriškų suknelių, mix dydžiai, naujos su etiketėmis). Jie taip pat pateikia didmenos kainą, aiškiai skiria ją nuo mažmeninės ir siūlo vienetines kainas tik testavimui.
Tai ypač aktualu, kai perkami moteriški stock drabužiai – ši kategorija reikalauja didesnio atidumo dėl stiliaus, dydžių, sezoniškumo. Jei tiekėjas negali pateikti tikslaus sąrašo ar pavyzdžių – greičiausiai neturi tiesioginės prieigos prie produkcijos.
3. Ar vizualinė medžiaga rodo realias prekes?
Didmeninės prekybos srityje dažnai naudojami gamintojų katalogų paveikslėliai. Tačiau vis daugiau profesionalių tiekėjų supranta, kad jų klientai nori pamatyti realias prekes. Tokių tiekėjų svetainėse ar „WhatsApp“ kataloguose dažnai pateikiamos gyvos prekių nuotraukos, pakuočių nuotraukos, netgi video, kuriuose rodoma drabužių faktūra.
Kuomet perkama vyriška stock apranga, svarbus dalykas, tai, jog – šioje kategorijoje dažnai pasitaiko formalių rūbų (marškiniai, švarkai, paltai), kuriems būtina įvertinti kirpimo linijas, medžiagos sudėtį ar spalvos atspalvį. Realios nuotraukos rodo, kad tiekėjas turi prekes savo rankose, o ne tik peradresuoja informaciją iš kitų šaltinių.
4. Ar pasiūlymai pritaikyti perpardavimui?
Tiekėjai, kurie specializuojasi didmenoje, dažnai siūlo ne tik prekes, bet ir „įrankius verslui“: patarimus, kurias prekių grupes pirkti pirmajam bandymui, kaip sėkmingai ištestuoti asortimentą savo rinkoje, kaip elgtis su dydžių likučiais.
Kai kurie tiekėjai net siūlo teminius mix’us: pavyzdžiui, rudens suknelių rinkinys, basic megztinių pakuotė, universali pavasario kolekcija. Toks požiūris itin naudingas pradedančiajam verslui – galima pirkti nedidelius kiekius, bet aiškiai suplanuotus.
Kai tiekėjas ne tik parduoda, bet ir padeda suprasti produktą – tai stiprus signalas, kad jis orientuotas į ilgalaikį bendradarbiavimą.
5. Ar komunikacija greita, profesionali ir orientuota į verslo klientą?
Geras tiekėjas į klausimus atsako tą pačią dieną, pateikia realias kainas be „pritempinėjimų“ ir iškart nurodo, kiek kainuoja siuntimas, ar galimos išankstinės sąskaitos, kaip formuojami užsakymai. Jis nebijo detalių – priešingai, jis jų siekia.
Komunikacijoje svarbu ne tik mandagumas, bet ir verslo supratimas. Jei tiekėjas pasitiki savo produkcija, jis nebijos siūlyti testinio užsakymo, pateikti rekomendacijų pagal tavo klientų profilį ir pasiūlyti atitinkamą prekių segmentą.
Stock drabužiai internetu šiandien tampa vienu iš pagrindinių šaltinių ne tik el. parduotuvėms, bet ir fizinėms mažmeninėms parduotuvėms regionuose, kurie siekia siūlyti „kažką daugiau“ už patrauklesnę kainą. Raktas – surasti partnerį, kuriuo galima pasitikėti, o ne tiesiog prekių perpardavėją. Todėl prieš spausdami „užsisakyti“, verta įvertinti, su kuo pradedate bendradarbiauti – nes tai dažnai nulems, ar jūsų prekes pirks ir klientas.
Atsakyti