Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“

Pagrindinis puslapis Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“
Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“
Įrašas

Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“

Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia,...