Pagrindinis puslapis Reklama „Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.

Savitarnos svetainėje – viską valdote patys

Vasarą visą savo laiką norisi skirti išvykoms, paplūdimiui, draugams ir vandens pramogoms. Taupant šias brangias valandas, verta išbandyti specialią „Tele2“ savitarnos svetainę, kuri sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius. Joje galite paprastai valdyti savo paslaugas, keisti mokėjimo planus, peržiūrėti išklotines ir sąskaitas bei jas apmokėti. Taip pat sekti einamojo mėnesio išlaidas ir valdyti kitas naudingas paslaugas arba peržiūrėti paslaugų naudojimosi statistiką.

Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį galėsite pakeisti. Savitarnos puslapyje rasite daug naudingos informacijos: dabartinį mokėjimo planą, jo galiojimo laiką, einamojo mėnesio išlaidas, išklotines, sąskaitas ir naujus, jums skirtus pasiūlymus.

„Tele2“ savitarnos paskyroje vos per kelias minutes galite ne tik patikrinti savo duomenis, bet ir pakeisti savo planą, sužinoti savo SIM kortelės PUK kodą, užregistruoti pradelstą mokėjimą ir greičiau atnaujinti paslaugas, jei netyčia pamiršote laiku apmokėti sąskaitą. Kadangi visus atsakymus rasite akimirksniu,  jums net nereikės gaišti savo laiko ir skambinti ar vykti į saloną.

Į jūsų klausimus atsakys virtuali konsultantė Rūta

Jei visgi iškiltų klausimų, į kuriuos patiems nepavyksta rasti atsakymo, jums gali padėti dirbtinio intelekto asistentė „Rūta“. Ji savitarnoje pasiekiama visą parą, o jos aptarnavimo vertinimas viršija rinkoje vyraujančių analogiškų asistentų vertinimo vidurkį.

„Rūta“, pradėjusi veikti „Tele2“ savitarnos svetainėje kiek daugiau nei prieš pusmetį, sparčiai tobulėja ir jau išmoko atsakyti į daugiau nei 1700 klausimų. Iki šiol ji aptarnavo jau daugiau nei 78 tūkst. klientų.

Ji gali padėti sąskaitų, techninių problemų, sutarčių pasirašymo, naujų paslaugų užsakymo, e. parduotuvės prekių ir kitais jums kylančiais klausimais. Užduoti klausimą Rūtai labai paprasta. Prisijungę prie savo „Tele2“ savitarnos puslapio spauskite pokalbio ikonėlę apatiniame dešiniajame lango kampe. Tuomet galėsite pasirinkti norimą temą ir susirašinėti su virtualiu konsultantu.

Mobilioji aplikacija „Mano Tele2“ – jūsų išmaniajame telefone

Kasdienes „Tele2“ paslaugas galite patogiai tvarkyti ir nemokamoje „Mano Tele2“ programėlėje, pritaikytoje „Android“ ir „iPhone“ telefonams. Aplikacija galėsite naudotis kaip savitarna – čia rasite visą svarbiausią informaciją. Pavyzdžiui, galėsite realiu laiku peržiūrėti interneto duomenų likutį ir sunaudojimo vidurkį. Pritrūkus duomenų, čia iškart galėsite užsisakyti papildomą vienkartinį jų paketą.

Taip pat rasite kredito limitą, galėsite jį pasikeisti arba patikrinti jo likutį. Be to, pačioje programėlėje galėsite vos keliais paspaudimais greitai apmokėti sąskaitą per savo asmeninį banką.

Klientų patogumui „Mano Tele2“ aplikacijoje nuo šiol rasite dar kelias naudingas funkcijas: galėsite papildyti „Pildyk“ sąskaitas, sekti įrenginio remonto būseną ar peržiūrėti kelių skirtingų numerių informaciją.

Telefono draudimas – 3 mėn. nemokamai

Tik ką įsigytas išmanusis sukelia ne tik daug džiaugsmo, bet ir šiek tiek nerimo. Kyla baimių, kad tik nenumestum naujo telefono nuo stalo, neapipiltum kava ar netyčia neįmestum į vandenį. Šiuos  rūpesčius palengvina telefono draudimas. Šiuo metu, įsigijus naują išmanųjį, dovanojame net 3 mėn. telefono draudimo paslaugą.

Pasiūlymas įrenginių draudimui „3 mėn. nemokamai“ galioja visiems perkantiems išmanųjį telefoną (perkant internetu arba „Tele2“ prekybos vietoje) ar planšetę (perkant „Tele2“ prekybos vietoje) kartu su įrenginio draudimu (negalioja perkant tik ekrano draudimą).

Po 3 mėn. paslauga bus apmokestinta kas mėnesį pagal telefono draudimo kainą, nurodytą pirkimo metu. Mokestis bus įtrauktas į jūsų „Tele2“ mobiliojo ryšio sąskaitą. Telefono draudimo paslaugą galėsite nutraukti bet kuriuo metu. Pasiūlymas negalioja pasirinkus išankstinio apmokėjimo draudimo paslaugą. Pasiūlymo laikas ribotas.

Daugiau informacijos rasite www.tele2.lt, „Tele2“ salonuose arba paskambinę telefonu 117.

PR

Naujienos iš interneto