Pandėlio gimnazistai keliavo žemaičių krikšto takais

Autorius: Data: 2014-10-24, 13:38 Spausdinti

Įgyvendinant Kultūros paveldo departamento iš dalies finansuojamą projektą ,,Žemaičių krikšto pėdsakais” vyresniųjų klasių gimnazistams buvo surengta dviejų dienų kelionė po Žemaitiją. Pirmą dieną keliavome Panemune iki Šventosios. Aplankėme Raudondvario, Vilkijos, Veliuonos, Seredžiaus bažnyčias, Raudonės pilį, parką, pakilome į pilies bokštą, kopėme į piliakalnius, klausėmės mūsų gidžių tikybos mokytojos Eglės Glemžienės ir III g klasės mokinės Girmantės Stakėnaitės pasakojimų apie lankomas vietoves. Taip pat aplankėme Ventės ragą, ornitologijos stotį, kur susipažinome su paukščių žiedavimu, grožėjomės nuostabiais gamtos vaizdais. Pernakvoję Šventosios sveikatingumo centre ,,Energetikas”, pasivaikščioję jūros pakrante, aplankę Palangos bažnyčią, važiavome į vyskupo, rašytojo Motiejaus Valančiaus gimtinę Nasrėnuose, klausėmės pasakojimo apie M. Valančiaus gyvenimą, veiklą, apie Žemaičių vyskupystę. Aplankėme Gintališkės, Salantų, Platelių bažnyčias. Didelį įspūdį paliko Šaltojo karo muziejus Plokštinėje. Paskutinis lankomas objektas buvo Kryžių kalnas. Sukalbėjome maldelę, pastatėme Pandėlio gimnazijos kryžių. Visos kelionės metu buvo fotografuojama, kadangi paskelbėme fotografijų konkursą. Bus išrinktos geriausios fotografijos, jų autoriai apdovanoti prizais. Taip pat parengsime kelionės maršrutą, jį pristatysime 5- 8, I –II g klasių mokiniams, parengsime fotografijų parodą.