Mokytojų gerosios patirties sklaida Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijoje

Autorius: Data: 2016-04-06, 09:07 Spausdinti

Mokytojų gerosios patirties sklaida Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijoje


Regina STANKEVIČIENĖ, Vilniaus rajono Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos metodinės tarybos  pirmininkė

2016 metų kovo 23 dieną Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijoje įvyko gerosios patirties sklaidos renginys – mokytojų metodinė konferencija ,,Šiuolaikinio mokinio ugdymo(si) ypatumai. Motyvacijos veiksniai“. Konferencijoje dalyvavo 62 įvairių dalykų mokytojai iš Paberžės šv. Stanislavo Kostkos gimnazijos ir Pikeliškių pagrindinio ugdymo skyriaus, Nemenčinės Gedimino gimnazijos, Eitminiškių pagrindinės mokyklos, Visalaukės mokyklos daugiafunkcinio centro, Glitiškių mokyklos – darželio ir Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos. Konferencijos dalyviai susipažino su jaukiomis mūsų gimnazijos edukacinėmis erdvėmis, domėjosi gimnazijos istorija, apžiūrėjo istorijos mokytojo eksperto Bronislovo Banio metodinių leidinių parodą.

      Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos mokytojų metodinės tarybos pagrindinis uždavinys – skatinti Paberžės zonos ugdymo įstaigų bendradarbiavimą, dalijantis gerąja profesine – praktine patirtimi, siekiant pozityvių mokinių ugdymo(si) rezultatų modernioje,  nuolat kintančioje mokykloje.

     Šiuolaikinei pamokai keliama daug įvairių reikalavimų, skatinančių ugdytinių motyvaciją, todėl gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pradinių klasių mokytoja metodininkė Violeta Šukevičienė, remdamasi ilgalaike išorės vertintojo patirtimi, pateikė daug vertingų patarimų ir įžvalgų, kaip organizuoti mokinių veiklas pamokoje, kad ji būtų sėkminga. Metodinės dienos dalyviai išklausė 11 pranešimų įvairiomis temomis, stebėjo mūsų gimnazistų meninį pasirodymą ir I G  klasės mokinio Donato Jušos kurtą video siužetą ,,Gimnazijos bendruomenės narių mintys apie mokymąsi“, kurio veikėjai buvo mokytojai, tėvai ir mokiniai.

Konferencijos dalyviai

     Konferencijos metu mokytojai pristatė inovatyvių aktyviųjų, grupinių darbo metodikų taikymo patirtį įvairių dalykų pamokose, kino medžiagos ir ryšio priemonių naudojimo galimybes pamokose, tarpdalykinių ryšių išnaudojimo ir dalykų integracijos efektyvumą įvairiose veiklose, mokinių tiriamąją gamtamokslinę veiklą artimiausioje mokiniams aplinkoje ir įgijo patirties, kaip produktyviai analizuoti standartizuotų testų rezultatus ir jų silpnybes paversti  stiprybėmis ugdymo procese.

  Apibendrindami metodinės dienos programą, mokytojai diskutavo išklausytomis temomis, pateikė gražių idėjų, kaip skatinti mokinių motyvaciją, kad jiems mokykloje būtų gera ir įdomu mokytis. Visi įsitikinome, kad šiuolaikinis mokytojas privalo ieškoti patrauklių darbo formų. Tam tinkamiausia vieta yra betarpiškas  tarpmokyklinis bendradarbiavimas ir dalijimasis gerąja patirtimi.

  Dėkojame pranešėjams už išsamius, dalykiškus pranešimus, o  visiems konferencijos dalyviams už skirtą laiką ir nuoširdžius pasisakymus. Tikimės, kad tikslinės metodinės konferencijos taps tradicine darbo forma, skleidžiant gerąją patirtį.

Švietimas , , , ,



Susiję straipsniai

Comments are closed.

Lankomumas


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Archyvas

Rubrikos

Sekite mus per Facebook!

RSS srautas

Vorutos RSS srautas

Svetainės medis

Svetainės struktūra