Lazda, kurios nieks nelenkė

Autorius: Data: 2010-01-10, 07:33 Spausdinti

Perskaitęs kunigo Tomo Šerno pastabas apie homoseksualumą „Didžiuotis ar atgailauti?" pagalvojau: „Oho, kaip santūriai, kaip inteligentiškai!” Juk krikščionijos atstovas subtiliai, taktiškai užsiminė apie jo tikėjimo broliams ir sesėms iškilusią sudėtingą moralinę dilemą: Kristus moko visapusės tolerancijos, bet Dievas smerkia netradicinius santykius ir netgi už tai baudžia.
 
Tada pasipylė!.. Paskaitykite komentarus: vėl trūksta tolerancijos, vėl puolami vargšai užguiti gėjai ir lesbietės bei – svarbu! – kunigas, pamiršęs pašaukimą. Suprantu, kad didžioji šių komentatorių dalis – kompleksuoti individai, kuriems interneto anonimiškumas suteikia teisę išrėkti savo nevisavertiškumą, prisidengus tokiais slapyvardžiais, kaip „Tolerantas“, „Gėjus-drąsuolis“ ir pan.
 
Tačiau neramu, oi, neramu dėl kitko – dalis rašančiųjų yra išsilavinę, protingi (bent taip galima spręsti iš sakinių), pakantūs, tačiau jie taip pat piktinasi ir burnoja. Kuo jie piktinasi? Krikščionybe ir jos karais, Dievu ir akivaizdžiu jo nebuvimu, T. Šernu, kuris… puola gėjus.
 
Tada perskaičiau dar kartą. Na, nepuola, kad mane koks gėjus! Ramiai, argumentuotai aiškina tiesą, kad tokių žmonių – su kitokia seksualine orientacija – buvo ir bus, kad jų reikia gailėti, juos globoti, kad būtina padėti tokiems žmonėms – iki tam tikros ribos.
 
Patinka jums, ar ne, intelektualieji internautai, tačiau Dievas sukūrė Adomą ir Ievą, o ne dvi Ievas ar su Adomus. Net jei jūs netikintis, turėtumėte suvokti, kad toks pasirinkimas yra logiškas, moralus ir prasmingas. Privalote pripažinti, kad būtent taip ir ne kitaip sukūrė gamta.
 
Tas ryšys – vyras ir moteris – duoda svarbiausią atsaką į vieną iš pagrindinių mūsų klausimų – tęstinumo prasmės. Juk tokiu būdu mes tęsiame giminę, perduodame savo šeimos vertybes iš kartos į kartą. Juk tokiu būdu mes įsitvirtiname istorijoje.
 
Jums leidus, palikime krikščionybę ir pakalbėkime apie kitą barikadų pusę – ateistus. Tiesa, dauguma iš jų vis tiek yra tikintys – tiki kosminę jėgą, nežemišką galią ir pan., bet nieku gyvu nepripažįsta Dievo. Ar netikintys turi pakęsti lytinį nenormalumą vien dėl to, kad jie tokie?
 
Jei nepriimate krikščioniškų T. Šerno argumentų, tai pasitelkite didžiuosius žmonijos protus. Ne vienas iš jų buvo homoseksualus, bet ar dėl to didžiavosi, ar atgailavo? Ar jie paknopstomis vaikinosi našlaičius, ar savo homoseksualaus išskirtinumo skausmą tiesiog sudėjo į kūrybą, taip atlikdami atgailą?
 
Šiandien homoseksualių žmonių atgailos mums nereikia – tegul tai lieka krikščioniškas atributas. Tačiau tegul jie žino savo vietą. Jie gali dirbti savo darbą, eiti į pasimatymus ir net gyventi kartu, tik, prašau, tegul nešoka aukščiau bambos, pareiškę norą įsivaikinti. Čia turi būti fronto linija. Čia yra rubikonas.
 
Ar kas nors tokio našlaičio klausė, ar jis nori, kad jo tėvas būtų Eltonas, o mama – Džonas? Ar tokiu būdu, persmelktu apgaulinga užuojauta ir dėmesiu, šie tėvai neužkoduoja vaiko nenormalumui?
 
Atsiprašau, sakiau, nekalbėsiu apie religiją, Jėzų ir kt. fizikų-darvinų teorijoms prieštaraujantį gyvenimo būdą. Grįžkime prie straipsnio. Ką pasakė evangelikų reformatų kunigas T. Šernas? Ogi tai, kad žmonės turi toleruoti kitokius nei jie, bet iki tam tikros ribos.
 
Kas, pasakysite, nubrėžė tą ribą? Kas įrėžė į mūsų sąmonę, kad vyras ir moteris – gerai, o du vyrai ar dvi moterys – ne? Tokia yra gamtos tvarka – vyras ir moteris taip sudėti, kad meilėje gali „sumeistrauti“ kitą žmogų.
 
Taigi baikime maivytis ir vaidinti originalius. Būkime tolerantiški, nepriklausomai nuo seksualinių potraukių. Mylėkime artimą savo, kaip patį save, – net jei jis kitoks. Bet dėl Dievo, neperlenkime lazdos!
 
www.lrytas.lt

Nuotraukoje: E. Tamariūnas

Sena Voruta



Susiję straipsniai

Comments are closed.

Lankomumas


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Archyvas

Rubrikos

Sekite mus per Facebook!

RSS srautas

Vorutos RSS srautas

Svetainės medis

Svetainės struktūra