Klientų lojalumas: kodėl svarbus ir kaip išsaugoti?

Autorius: Data: 2019-09-04 , 05:32 Spausdinti

Klientų lojalumas: kodėl svarbus ir kaip išsaugoti?

 

PR

Klientų lojalumas be jokios abejonės yra naudingas kiekvienai įmonei, o kalbant apie verslą, šios sąvokos yra tiesiog neatsiejamos viena nuo kitos. Svarbiausia, bandant pritraukti naujus klientus, nederėtų pamiršti esamų. Kas labiau už lojalius klientus skatina įmonės žinomumą, augimą ir padeda augti pajamoms? Tam, kad nepatirtumėte nesėkmės, būtina išsaugoti jau turimus klientus, kurie tam tikra prasme yra svarbus verslo pamatas. 

Atsakingi ir mylintys savo veiklą darbuotojai 

Kad ir kaip keistai ir banaliai skambėtų, klientų lojalumas priklauso nuo įmonės darbuotojų lojalumo. Jei versle dirba atsakingi, produktyvūs, kuriantys pasitikėjimą ir ištikimi įmonei darbuotojai, padedantys atskleisti verslo unikalumą, patenkintų klientų ratas bus didesnis. Ar nemaloniai nusiteikęs, grubiai besielgiantis ir, rodos, visiškai ne savo vietoje esantis paslaugos teikėjas ar pardavėjas priverstų jus pasitikėti ir grįžti kitą kartą? Tikriausiai atsakymą į šį klausimą žino kiekvienas. Yra klientų išlaikymo būdų, kurie daug nekainuoja. Atsakingas, patikimas darbuotojo elgesys ir šypsena – vienas iš jų. Taigi, verslo išskirtinumas ir kokybiškas klientų aptarnavimas padės išlaikyti autoritetą konkurencijos kupinoje rinkoje. 

Svarbu prisiminti ypatingas progas! 

Jeigu norite išsaugoti svarbius klientus, parodykite ypatingą dėmesį tam tikromis progomis, tarkime, per didžiąsias metų šventes. Originalios, net smulkmeniškos dovanos klientams paliks įspūdį, malonius prisiminimus apie jūsų veiklą ir paskatins lojalumą. Kilus klausimui, ką dovanoti klientui, puikių idėjų visuomet galima rasti internete. Šiuolaikinis verslo dovanų asortimentas yra labai platus. Tiesa, geriausia pasirinkti naudingas, panaudojamas dovanas, kurios neužims vietos ir nebus pamirštos. Nustebinkite klientus išskirtinėmis arba skaniomis dovanomis. 

Nuolaidos ne visuomet padės

Ne viskas priklauso nuo kainų ar suteikiamų nuolaidų. Prekių ir paslaugų kainos sumažinimas – nors ir pradžiuginantis klientus, nėra ilgalaikis sprendimas, ypač norint ne pritraukti naujus žmones, o išsaugoti jau esamus. Be to, toks būdas pačiam verslui kainuoja daug, o iš tikrųjų didelės reikšmės nesudaro, nes visgi į tai sureaguoja tik dalis. Klientams svarbūs ir kiti dalykai. Pirmiausia, reikalingas žmogiškumas, asmeninio dėmesio parodymas ir malonus elgesys. Šiais laikais yra daug galimybių pažinti savo klientus ir tokiu būdu atsižvelgti į poreikius. Viršijus lūkesčius ir suteikus daugiau, negu tikimasi, klientų pasitikėjimas įmone bei jos teikiamomis paslaugomis ar prekėmis išliks ilgam. Dėl parodyto dėmesio bei sukurto emocinio ryšio apsidžiaugs kiekvienas ir neabejotinai norės sugrįžti.

Reklama/Skelbimai



Komentarai

traffix.lt

Susiję straipsniai

Lankomumas


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Archyvas

Rubrikos

Sekite mus per Facebook!

RSS srautas

Vorutos RSS srautas

Svetainės medis

Svetainės struktūra